ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

انجام بیش از ۱۴ هزار بازدید نوروزی توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۲۱۶۹۷۱
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
انجام بیش از ۱۴ هزار بازدید نوروزی توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۱۵ اسفند ماه لغایت ۲۱ اسفند ماه جاری بیش از ۱۴ هزار بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در حوزه تحت پوشش این دانشگاه ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشید وفا با اعلام این خبر اظهار کرد: در این بازدید‌ها بررسی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و آب شرب مصرفی در اولویت قرار داشته است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از ابتدای اجرای برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان تعداد ۱۴ هزار و ۹۱۲ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، سامانه‌های آبرسانی و مساجد و اماکن متبرکه صورت گرفته که از این تعداد ۹ هزار و ۵۵۴ مورد بازرسی از مراکز و اماکن حساس بوده است.

او با اشاره به اینکه سهم شهرستان مشهد از کل بازدید‌های صورت گرفته ۹ هزار و ۴۴۸ مورد که تعداد ۶ هزار و ۵۲۶ مورد بازرسی از مراکز و اماکن حساس بوده است، تصریح کرد: از بین این بازدید‌ها تعداد اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان ۲۵۱ مورد که سهم شهرستان مشهد ۱۷۴ مورد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تعداد ۵۵۴ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه انجام شده است که از این آمار ۲۱۳ مورد مربوط به شهرستان مشهد است.

او گفت: ۲۲۷ مورد از مراکز و اماکن اقامتی بازدید انجام شده که ۱۸۹ مورد آن مربوط به شهرستان مشهد است و تعداد ۳۴ مورد اخطار کتبی که منجر به معرفی ۷ مورد به مراجع قضایی گردیده که از این تعداد ۲۹ مورد اخطار کتبی و ۷ مورد معرفی به مراجع قضایی مربوط به شهرستان مشهد است.

وفا با بیان اینکه ۶۷۰ مورد بازرسی از شیرینی فروشی‌ها و کارگاه‌های قنادی انجام شده که ۴۹۸ مورد آن مربوط به شهرستان مشهد است. افزود: از ابتدای اجرای برنامه مقدار ۶ هزار و ۷۵۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده که از این مقدار ۳ هزار و ۱۵۱ کیلوگرم مربوط به شهرستان مشهد است.

هم‌چنین علی زوار نماینده کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی اظهار کرد: شهروندان در صورت هرگونه شکایت انتقاد و پیشنهاد می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->